Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 1219) z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 683).

Sklep internetowy, działający pod adresem www.blossomstudio.pl, prowadzony jest przez firmę Agnieszka Ślusarczyk Studio Kreatywne z siedzibą w Hucisku 26-220 przy ul. Górnej 54.

e-mail: kontakt@blossomstudio.pl, tel.: .

§1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin  określa  warunki  świadczenia  usług  drogą  elektroniczną  i  sprzedaży towarów  przez  sprzedawcę w  ramach  serwisu  internetowego  znajdującego  się  pod adresem internetowym: blossomstudio.pl

2. Użyte w poniższym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

a) Sprzedawca – Agnieszka Ślusarczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Agnieszka Ślusarczyk Studio Kreatywne, pod adresem ul. Górna 54, 26-220 Stąporków, posiadającą numer NIP: 6581984537,

b) Sklep – Sklep internetowy sprzedawcy, działający pod adresem www.blossomstudio.pl,

c) Zamawiający – osoba fizyczna lub osoba prawna dokonująca zakupów w Sklepie,

d) Regulamin – zbiór postanowień i regulacji określających zasady zakupów w Sklepie.

3. Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.blossomstudio.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej.

4. Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

5. Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, zarejestrowane w systemie Sklepu, będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowych Sklepu. Dane osobowe Zamawiającego nie będą udostępniane osobom trzecim lub przetwarzane w inny sposób. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich korekty.

§2. Składanie zamówienia

1. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta lub po jego utworzeniu.

2. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży należy:

a) Wybrać produkt i jego ilość, dodać go do koszyka,

b) Wypełnić formularz zamówienia podając niezbędne do złożenia zamówienia dane, tj. imię i nazwisko itp.,

c) Opłacić zamówienie przelewem na wskazany przez Sklep numer rachunku bankowego,

3. Termin realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty i wynosi od 3 do 14 dni roboczych. Do tego terminu należy doliczyć czas wysyłki, za który Sprzedawca nie odpowiada, gdyż zależy on od formy dostawy wybranej przez Zamawiającego.

5. W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Zamawiający nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni kwestii numeru zamówienia.

6. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 7 dni. W przypadku nieopłacenia w tym terminie zamówienie uznaje się za niebyłe. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu.

§3. Realizacja zamówienia

1. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu.

2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w którymkolwiek z powyższych terminów z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

3. Całość zamówienia złożonego na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt jednej wysyłki niezależnie od ilości zamawianych przedmiotów. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką. Sklep nie dzieli wysyłki produktów.

4. Paczki są wysyłane zgodnie z zadeklarowaną przez Zamawiającego formą dostawy, tj.: za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem poczty polskiej. Czas dostawy paczki przez firmę kurierską oraz pocztę polską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

5. W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.

6. Nie ma możliwości odbioru zamówienia w siedzibie Sklepu, stacjonarnie.

§4. Reklamacja produktu

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@blossomstudio.pl.

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

§5. Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wyjątkiem są Produkty personalizowane, robione na zamówienie Klienta.

2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

4. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Zamawiający:

  • Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§6. Rachunki i płatności

1. Do każdego zamówienia są wystawiane i przesyłane rachunki.

2. Firma Agnieszka Ślusarczyk Studio Kreatywne prowadząca sklep jest zwolniona z podatku VAT.

3. Dane do opłaty zamówień to:

ING


03 1050 1416 1000 0097 2710 5141

Agnieszka Ślusarczyk

Ul. Górna 54

26-220 Hucisko

§7. Prawa autorskie

1. Wszelkie utwory dostępne w Sklepie, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów, znak graficzny firmy, zdjęcia oraz  inne  informacje,  dostępne  na  stronie internetowej Sklepu stanowią przedmiot praw wyłącznych Sprzedawcy, a w szczególności zdjęcia, grafika oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących  Sprzedawcy lub  podmiotom  trzecim  (partnerom  współpracującym  ze Sprzedawcą) i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 666 ze zm.).

2. Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Sklepu materiałów wymaga  każdorazowo  zgody  Sprzedawcy  i  nie  może  naruszać  postanowień Regulaminu  oraz  powszechnie  obowiązującego  prawa,  jak  również  nie  może  naruszać interesów Sprzedawcy oraz Klientów Sklepu.

3. Zabronione jest   jakiekolwiek   agregowanie   i   przetwarzanie   danych   oraz   innych informacji dostępnych w Sklepie w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych jak i poza Internetem. Zabronione jest również wykorzystywanie  oznaczeń  Sklepu,  w  tym  charakterystycznych  elementów  grafiki,  w ramach własnych usługowych serwisów internetowych.

§8. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Sklepu obowiązują odpowiednie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

2. Regulamin stanowi integralną część umowy oraz jest ogólnie dostępny na stronie internetowej Sklepu. Z ważnych przyczyn Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Sklepu. Zamawiający zostanie poinformowany o ww. zmianach oraz dacie od której wejdą one w życie, poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie www.blossomstudio.pl.